Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2015 22:11 - Спри, огледай се ... това ли е България, която искаш ?!
Автор: jordanbadov Категория: Други   
Прочетен: 375 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 11.03.2015 22:11


  Сигурно на всеки от вас се е случвало да му се иска да избяга за миг от забързания начин на живот и шумотевицата на града, просто да се разходи някъде из природата и да се наслади на спокойствието и тишината. Идеята да отидете  ви се върти от няколко дена, отлагате работа, за да може да си вземете така желаната почивка. В крайна сметка отивате! И така, всичко е страхотно, вие си вървите спокойно, птичките си пеят, и изведнъж пред вас се открива неописуема гледка...Захласнат вие продължавате да вървите и да търсите " все нови, по-нови красоти ", както е казал Вазов, докато в един момент не се натъкнете на поредната българщина, дали ще са кенчета от бира, или хартии, бутилки, найлонови чанти и въобще всевъзможни отпадъци...няма значение,  въпросът е , че нямат място там! И в този момент се сещаш, че живееш в България.  

 Положението не ти харесва нали ? Ами направи нещо по въпроса ! 
  Събери например доброволци и организирайте кампания по почистване! Боклукът който сами сме си създали, няма сам да се изчисти ! Обаче мотото на гордия българин е "Че кой пази чисто ?! Другите щом не пазят, аз защо да пазя...да не съм го мърсил аз ?!". Това обаче не е подходът с който ще се променят нещата. Не ти се вярва ? - Добре, замисли се ... всяка революция все е тръгнала от някъде, от някого ... 
Защо ТИ да не си човека, който ще започне тази ?  
   Няма ли да ти е по-приятно вместо да виждаш реки пълни с автомобилни гуми, заобиколена гинещи и гниещи растения, замърсена с отработено моторно масло, да се любуваш на бистра река, пълна със живот, няма ли да е по приятно за всички нас ? Разбира се все ще се намери някой да каже "Какъв е смисълът да чистим, като след седмица ще е пак същото ?!". Тук въпросът опира до възпитание и дори до превъзпитаване ... до съвестта на човек....   Нека направим България по-чиста, по приятна за живеене, за теб, за мен, за всички ни. Нека като погледнеш заснежените върхове, зелените поля, свежите горите и бистрите реките да можеш да кажеш "Горд съм че съм българин ! Горд съм с България ! "  
    Йордан Бадов Фейсбук профил : www.facebook.com/profile.php  



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jordanbadov
Категория: Други
Прочетен: 11343
Постинги: 6
Коментари: 13
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930